Hani bazen bazı insanlar giriyor hayatımıza, "Acaba?" diyoruz, "Acaba beni seviyor mu?" İşte o insanlar bizi hak edecek kadar sevmiyor. Çünkü sevgi öyle bir şey ki insan asla acaba demiyor. İnsan karşısımdakinin yüzüne bakıyor ve "Evet!" diyor sadece, "Evet bu beni seviyor!" Aşkın asla acabası olmaz. Aşk en saklanamayan duygudur. Aşk o kadar büyüktür ki hiçbir yere saklayamazsınız. Hiçbir yere gizleyemezsiniz, ağzınızdan gözünüzden ellerinizden kaçıverir. Ve öyle bir duygudur ki dünyanın en güzel insanıymışsınız gibi hissettirir. Dünyanın en güzel duygusu...