B.P

B.P
@Busraduman

B.P

, bir kitap okudu
Puan vermedi·333 syf.·
2024 7. kitabı
Sinan Akyüz
8.6/10 · 3.716 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan hayatı boyunca sanırsın yaşını almış göreceğini görmüş kişilerin daha mütevazi bir hayat tarzı ilerigörüşlü vizyon sahibi birileri olacaginin dusuncesinde olursun..Burada bahsettiğim geneli değil. Nitekim bazı toplumlarda bu şekilde insanlar varki farklı çevrelere girip evet eğitimini tamamlamış onunla aynı standartdaki kisilere karşı onyargilı sert yaklaşımlarını kişi gördükçe o kisiler için ne yazikki çaresiz üzgün ve hayalkirıklıgı hissediyorsun. Ve durum kime ve neye göre? Çünkü onların bu şekilde düşüncede olabilmesi kendilerini bir yerlerre getirmiş olmasıyla alakalı hiç olmadığını farkediyorsun. Bu tamamen kendini yetistirememek cehalet... Ve burada anladığım eğitim insanın içinde başlar.. kendimizi ilk insanlık olarak egitmeliyiz ki; bizden sonra gelen kişilere karşı destekleyici bir tutum, O insanlar için mutlu olma. Gibi güzel düşüncelerde oluruz. Herhangi bir kaygı icerisinde olmayız.. zaten buna gerek yok kişi kendinden sorumludur. Artik su onyargilardan ülkece kurtulmalıyız... eskiyi her anlamda bırakıp yenilikçi vizyon sahibi bireyler olmalıyız.bu olduğun yerde sekme sayma kafalarında olduğumuz sürece asla toplumca gelisemeyiz!! Insanlarin bir yerde bulunma sebebi o yere katkı ve gelişimine destek olmaktır.Herkesi gelişime davet ediyorum.. Ülkece toplumca fikirlerimizi bakis acimizi hayat tarzlarımizi bile gerekirse değiştirmeliyiz.. Bir kurumun yaşaması, gelişmesi, başarılı olması, o kurumun başına geçenlerin iyi huylu, dürüst, imanlı kişiler olmasına bağlıdır. Dolayısıyla heryerde bu kanaatta olmaliyiz.ki gelişebilir bir toplum olalım...
Yasasaydık belki hersey daha farklı olabilirdi. Nedir yaşamak? İnsanca.. kınamadan hor görmeden kıskanmadan… o zaman hayat yaşanabilir olabilirdi belki.. o halde nedir bu karmaşa bu telaş!! Kendimizi düşünmek.sadece ben demekle olabilen bir yaşam biçimi tercih. Herkes artık böyle. bir açıdan koruma biçimi,zorunluluk. artık durum buna dönüştü. Umarım Birgün herşey her durum herkes için iyi bir hale dönüşür. Temennimbu yönde!

B.P

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
Beğendi
·
2024 1. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma