Yine bir çırpıda bitecek zweing eserlerinden biri ama beni diğer kitapları kadar etkilemedi açıkçası. Gerçi öykü kitabı olduğu içindir belki de ama 5 öykünün de sonu ölümle bitiyor biraz içimi karartı sanırım. İnsanların hep çıkmaz da ölüme koştuğunu anlatmak istemiş sanırım. En beğendiğim ilginç olan öyküsü lorepella oldu. En üzüldüğüm de nişan hikayesi oldu. Ama hakkını vereyim kitapta benzetmeler betimlemeler ve mesajlar çok güzeldi
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Koridor Yayıncılık · 202082,1bin okunma