Büşra

Büşra
@Busrailksz
Kitaplarla yaşamanın dışında hiçbir ilgisi kalmamış gibiydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben ölüyorum: görmüyor musunuz?
Kitap okuyamamak düşüncesi beni korkutuyordu.
Onları öfkeme layık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakın hissetmediğim birine nasıl gösteririm onu.
Birçok insan uzaktan bile sevimli değil.