beybus

beybus
@Busrakvnc
Sürekli meşgul olursam hislerimi görmezden gelebilirim sanmıştım ama ben tüm bu gürültünün içinde de seni çok özlüyorum
Reklam
Birini özlediğimizi sanıyoruz ama aslında o kişiyi değil bize yaşattığı duyguları özlüyoruz onunlayken hissetiğimiz duyguları bize yaşatmış olduğu mutlulukları özlüyoruz o yüzden aslında kimse unutulmaz birisi değil sadece bunu anlayıp kabullenmemiz gerekiyo
Bir kaldırım taşında düşledim ben gözlerini
Gidince anladım sevgin yalanmış Bu yalan kalbimi yaktı sevgilim Bi tahta masada adımız kalmış Görünce gözyaşım aktı sevgilim Bil ki dayanırdım en derin yasa Kolunda yabancı biri olmasa O ayağı kırılmış tahta masa Senden çok vefalı çıktı sevgilim
Canımın en içi..
Reklam