Birini özlediğimizi sanıyoruz ama aslında o kişiyi değil bize yaşattığı duyguları özlüyoruz onunlayken hissetiğimiz duyguları bize yaşatmış olduğu mutlulukları özlüyoruz o yüzden aslında kimse unutulmaz birisi değil sadece bunu anlayıp kabullenmemiz gerekiyo