beybus

beybus
@Busrakvnc
Tamam. Yaşamak pek iç açıcı değil. Ama sen varsın.(yoksun)
Reklam
ölümümle sana hiçbir üzüntü vermiyorum... bu beni teselli ediyor, sevgilim. Abuaaa söze bak nası seviliyolar delircem
İyi geceler canım derdin Gecenin iyiliğinden çok canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde..

beybus

, bir kitap okudu
Puan vermedi·408 syf.·
2020 21. kitabı
Münir Arıkan
8.6/10 · 142 okunma