beybus

beybus
@Busrakvnc
ölümümle sana hiçbir üzüntü vermiyorum... bu beni teselli ediyor, sevgilim. Abuaaa söze bak nası seviliyolar delircem
Reklam
İyi geceler canım derdin Gecenin iyiliğinden çok canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde..
Yüzüm kime dönük olursa olsun yüreğim hep sana dönük olacak.
"Birini güzel olduğu için sevmezsin ki,sen sevdiğin için güzel olur o."