Ben sizin okuma grubuna girmek istiyorum ama açıkçası korkuyorum. 😅 Grupta yapılan okumalardan sunumlardan bahsediyorsunuz ben bu hıza yetişemem. Söylenen kitapları alma konusunda ve belirtilen sürede okuma konusunda kendime güvenmiyorum. 🙄 Bu yüzden bir kitap okuyucu olarak önce kendimi bir düzene koyayım sonra çok merak ettiğim grubunuza girmek için sizinle iletişime geçeceğim. 😊 Bu arada hoşbuldum ☺️☺️