"Keşke" siz Bir Yaşam İçin İletişim Donanımları
Bu benim ilk incelemem. Gerçekten herkesin okuması gereken bir kitap. Kitap bana gerçekte yaşadığım olayları gözden geçirip analiz etmemi sağladı. Yazar burda hayata yaşadığımız olayları irdeleyip önümüze sunuyor farkındalık kazandırıyor.
Kitabı okumadan önce 'insanlar ancak istediği kişilerle iletişim kurar ' kanaatindeydim. Kitabı okurken şöyle bir cümleye karşılaştım:
"İki insan birbirinin farkına vardığı andan itibaren iletişim başlar ." Ve ekler:
iki insan birbirinin farkına vardığı andan itibaren:
•Söylediği,
•Söylemediği,
•Yaptığı,
•Yapmadığı
her şeyin anlamı vardır.
Kısacası kitabı öneririm. Şimdiden iyi okumalar:)