"Başkalarını çok kolay yargılayabilen insan karakteri belirli bir psikolojiye aittir. Muhtemelen kendine dair çok temel bir meselesi vardır ve ona kördür. Kendinize kör olduğunuz zamansa, başkaları hakkında ekstra ilgi geliştirirsiniz."
"Dostluklarınızı, aile ilişkilerinizi, ilişkilerinizi iyi tutmanın bir parçası da 'dürüstlük' tür. Anne babası tarafından incitildiğinde bunu onlara içtenlikle ifade edemeyen o kadar çok insan var ki! İnsanlar çocuklarına dahi kullandıkları kelimelerin onları incittiğini söyleyemiyorlar. Eşlerine gerçek hislerini dürüstlükle açıklamıyorlar. Niçin açıklamıyorlar biliyor musunuz? Çünkü içlerinden diyorlar ki; ' Eğer dürüst olursam kavga çıkabilir.' 'İnsalara gerçekten nasıl hissettiğimi söylersem bana çok sinirlenebilirler.' Ancak size şöyle söylemeliyim, duygularınızı bastırarak beklemeye sabır denmez. Aslında içinde biriktirdiğiniz şey barut tozudur ve en sonunda patlar. En sonunda çok üzücü bir şekilde o şişeden dışarı çıkar.