📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer,
Ömr-i fâni gibidir; gün de geçer, dem de geçer,
Gam karar eyliyemez hande-i hurrem de geçer,
Devr-i şâdi de geçer, gussâ-i matem de geçer,
Gece gündüz yok olur, an-ı demâdem de geçer.
" Süleyman olmak mı istiyorsun, 'O da olsaydı, şu da olmalıydı, olsa mutlu olurdum, olmadı da mahzunum...' gibi dertlerden kurtul." diyor şair. Çünkü insan istediği her şeyi elde edebildiği vakit âlemin sultanı olmaz. Tam tersi! Elde etmek istediği şeylerin sayısı azaldıkça, sahip olma arzusundan kurtuldukça sultan olur âleme.