Ahmet Şahin

Ahmet Şahin
O an doğru olduğunu düşündüğüm şeyi yaptım.
KVKK!
Yakın zamanda izlediğim bir kısa videoda tanınmış bir akademisyen günümüzde en büyük gücün ne makam ne servet olduğunu, bilakis gizlilik/bilinmezlikten daha önemli bir olgunun olmadığını ifade etmişti. An itibarıyla okumakta olduğum Stefan Zweig'ın Satranç adlı eserinin 10-11. sayfalarından benzer içerikte bir alıntı paylaşıyorum: "Çünkü bildiğim kadarıyla bugüne kadar kimse Czentovic'den en ufak bir psikolojik malzeme elde etmeyi başaramadı. Bu kurnaz köylü, uçsuz bucaksız sınırlılığının arkasında, hiçbir açık vermemek gibi büyük bir akıllılığı saklıyor ve bunu da, küçük lokallerde buluştuğu, kendi çevresinden gelme memleketlileriyle yaptıklarının dışında her türlü konuşmadan kaçınmak gibi basit bir teknik kullanarak yapıyor. Kültürlü bir insanın varlığını hissettiği yerde de salyangoz kabuğunun içine çekiliyor; bu yüzden kimse, herhangi bir zaman ondan aptalca bir söz duymuş veya bilgisizliğinin sınırsız olduğu söylenen derinliğini ölçebilmiş olmakla övünemez."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Zeze'nin hikayesini okuyorum; Şeker Portakalı. Çok acıklı... çok dokunaklı...
Duygu ve Düşünce
Biraz yorgunum ve de uykusuz biraz da mutsuz galiba..
İnsan ve Duygular
Herkese iyi bayramlar Memento Vivere, Memento Mori
İnsan ve Hayat
Sensin
Ne zaman ki yaşama sevincim kalmadı, beni hayata bağlayan hep sen oldun gölgesine sığındığım 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Aşk