➶ Kelebek Hanım 〄

➶ Kelebek Hanım 〄
@Butterfly1903
↝Mery'nin kütüphanesi.. ↝Kitaplığımda ki notlar..
"Neyin var? " Kalbimin acısını hâlâ hissederken dolan gözlerim camdan dışarıya bakıp onu izledi. "Arkamda bırakacağım biri dışında hiçbir şeyim yok. "
Sayfa 361 - Yeşil başar·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Bugün ilk kez sana seni seviyorum dedim duydun mu?"
Sayfa 327 - Yeşil·Kitabı okudu
Edebiyat
Ne gitmeye dayanırdı yürek ne de kalıp sevmeye. Bu, bizim çıkmaza giren hazin öykümüzdü.
Sayfa 282·Kitabı okudu
Alıntı
Gidersen Bıraktığın Gibi Bulamazsın
"Sürekli zamansızca birbirimizden gidiyorduk ama unuttuğumuz bir şey vardı: ölüm, vedaları beklemezdi "
Sayfa 209·Kitabı okudu
Alıntı
Bu dünyada şans diye bir şey yoktu, insan kendi şansını daima kendi yaratırdı.
Sayfa 159·Kitabı okudu
Alıntı