➶ Kelebek Hanım 〄

➶ Kelebek Hanım 〄
@Butterfly1903
↝Mery'nin kütüphanesi.. ↝Kitaplığımda ki notlar..
"Biliyorum, kulağa biraz garip geliyor ama yaptığım en iyi şeydi seni sevmek. "
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Unutursan hatırlatırım
"Bana sessizliğin sesini sorsalardı hiç şüphesiz yokluğunda hissettiğim uğultulu boşluk derdim. "
Sayfa 5 - Yeşil·Kitabı okudu
Alıntı
O Avcı'nın güneşiydi, karanlığına doğan tek ışıktı.
Sayfa 372·Kitabı okudu
Edebiyat
Atmıyordu artık kalbim ona. Peki sözünü tuttu mu? İlk kar tanesi toprağa düşmeden geldi mi bana? Hâlâ yaşıyor muyum yoksa bende bir kar tanesine dönüşüp toprağa mı karıştım? Söyleyin, bilsin onu çok beklediğimi. "
Sayfa 357 - Dolunay surat·Kitabı okudu
Alıntı
Annem kanayan yaralarımdan hep öperdi.
Sayfa 305 - Yeşil·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam