➶ Kelebek Hanım 〄

➶ Kelebek Hanım 〄
@Butterfly1903
↝Mery'nin kütüphanesi.. ↝Kitaplığımda ki notlar..
"Ölüm, kötü bir şey, " dedi. "Zamansız olması daha da kötü" "Her ölüm zamansızdır. "
Sayfa 70 - Alper&Erdem·Kitabı okudu
Ölüler Konuşamaz
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Anlamsız olan bu yaşama, anlam veren tek şey ölümdü. "
Sayfa 66 - Alper·Kitabı okudu
Ölüler Konuşamaz
"Sen, yaşayamayan tüm insanlar için yaşayabildiğin kadar yaşa. Sınırlardan ve onları aşmaktan korkma. "
Sayfa 31 - Alper·Kitabı okudu
Ölüler Konuşamaz
-"Annemle babamı özledim sadece. " -"O zaman arasaydın ya, " dedi. -"Cennetin numarasını bilmiyorum. "
Sayfa 30 - Alper&Gökçe·Kitabı okudu
Ölüler Konuşamaz
"Bu sıcaklığın ne olduğunu biliyordu, bu sıcaklığın adı, Aşktı.."
Ölüler Konuşamaz