Bittiği için üzüldüğüm tek kitap.😭 Eğer okumayı düşünen varsa okusun.
Kitapın ilk başta konusu çok güzel,sonra karakterleri, olayların gerçekleşip bitme hızı insanı sıkmıyor. Sıkılmadan okuyabilirsiniz. Serinin ilk kitabını (Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi) bir günde bitirmiştim ki öyle çok kitap okuyan bir insan değilim. Zeynep, Onur, Mert,Burak hepinizi çok sevdim ve seveceğim sizi çok özliyicem. Sizin sayenizde arkadaşlığı, aşkı, nefreti, beraberliği öğrendim. Teşekkür ederim...
(Teşekkür mü edersin? ;))