📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili Dost. Özellikle böyle başlamak istedim. Bir dosta sevgiyle seslenmenin en güzel hali. Kitabı okurken bir arkadaşımla konuşur gibiydim. O bana sorular sordu ben de cevapladım. O bana insan nedir dedi ben de karşılığını verdim. Çok güzel bir eserdi. İçindeki alıntılar her konuya değinmesi çok hoşuma gitti.Her sayfasının üzerine saatlerce konuşabilirim. O kadar ince detaylar var ki kitapta. Her sayfada bir bakış açısı kazandım. İyi ki okudum dediğim eserlerden. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Okurken çok zevk alacaksınız.