Şimdi çıkagelsem,
Ansızın,
Belirsem sokağının köşesinde..
Öylece izlesem pencereden seni,
Biriktirsem gözlerime özlemini ,
Sen bilmesen,
Görmesen...
Sarılsam yüreğimle..
Ne çıkar ??
"Sen gülüşüne Aşık,
Ben hüznüme tutsak"
BaHa
Bir selam almak, vermek..
Bir günaydın demek,
Ufak bir tebessüm etmek,
İnsanların yüzüne birazcık olsun tebessüm çizmeye sebep ise;
Neyi bekliyorsunuz ki..!
Herkese benden çay,
Sevgi demiyle..
Afiyetle..☕️☕️😌🌼