Bir selam almak, vermek..
Bir günaydın demek,
Ufak bir tebessüm etmek,
İnsanların yüzüne birazcık olsun tebessüm çizmeye sebep ise;
Neyi bekliyorsunuz ki..!
Herkese benden çay,
Sevgi demiyle..
Afiyetle..☕️☕️😌🌼
İnsanın en güzel kıyafeti ;
"Sevgiyle işlenmiş Merhamet hırkasıdır.."
Ne bahar ,
Ne de kış ...
Mevsimlik değil,
Bir ömürlük giyilir...!!
Rabbim bizleri merhametinden ayırmasın.
Bizleri de merhametli insanlardan eylesin İnşAllah
Günaydınlar ☕️🌼