Sen ...
Gecelerce Rabbim'e gözyaşımla yalvardığım,
Duâ'larımda avuç avuç gönlüme amin diye tekrarladığım,
Fani Dünya'nın nefsine gözlerimi kapadığım,
Alın teri gibi helal ,
Abdest gibi pak "Kadın"
İçime aşkını düşüren Rabbim'e hamd olsun..
Seni Seviyorum diyebilmek değil önemli olan ...
Sevdiğine her koşulda sahip çıkabilmektir asıl olan!!
Sevgi ; emek ,fedakarlık, anlayış ,ilgi ve cesaret ister.
Korkakların değil adam gibi adam yüreklerin işidir.
O kadar!!💪🏼