Bütün başarısızlıklarımızın altında tek bir neden yatıyor, o da irademizin zayıf olması ve çaba gösterme, özellikle de sürekli çaba gösterme düşüncesi karşısında dehşete kapılıyor olmamız.
"Yalnızca özgür olduğumuza inanarak bu özgürlüğün gerçek sınırlarını kavrayamayız. Özgürlüğümüzü ancak uğrunda ciddi bir savaş verdikten sonra kazandığımız takdirde gerçekten özgür olabiliriz."
Temel erdemler dışında, sabit kurallarla yaşamayın. İradenizi de sabit koşullara rehin etmeyin zira bugün döktüğünüz suyu yarın içmek zorunda kalabilirsiniz.