Ayşe Nur

Ayşe Nur
@ByLemis
Nefret okuduğu kitaplarda hep ateş olarak tarif edilirdi; sıcak ve kontrol edilemez bir yangın. Bu nefret buz gibiydi.
Yabancı·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen düşünüyorsun ve izliyorsun ama hiçbir zaman yapmıyorsun. Bu kütüphanedeki tüm kitapları okuyup bir gün ustanın kendisinden bile daha bilge olabilirsin ama sonra gerçekte hiçbir şey yapmadan ölürsün. Tek yaptığın şey hayatı başkalarının deneyimleri üzerinden yaşamak olur.
Sayfa 61 - Yabancı·Kitabı okudu
1000Kitap
Ateşin yaşamak için havaya ihtiyacı var. Hava ateşi güçlendirip tek başına olacağından daha parlak ve sıcak olmasını sağlar. Ama çok fazla hava ateşi öldürür, aynen çok fazla alevin havayı tüketeceği gibi. Birlikte tek başına olduklarından çok daha fazla güçlüdürlerdir ama birbirlerinin varlığını aynı derecede tehlikeye atarlar.
Sayfa 234 - Yabancı·Kitabı okudu
1000Kitap