Vehbi EKİNCİ

Başını beladan kurtarmanın en iyi yolu sorumluluğu paylaşmaktır.
Sayfa 83·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bazı insanlar neden doğaya aykırı davranırlar? Ne olursa olsun yaşama savaşı vermektir doğal olan.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Edebiyat
Hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Edebiyat
…insanlar hiçbir zaman kendilerine anlatılanlardan bir şey öğrenmezler, kendi çabalarıyla öğrenirler yalnızca.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan bir kez akıl hastanesine girdi mi, delilik dünyasında var olan özgürlüğe alışıyor, hatta ona bağımlı hale geliyordu.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam