“Beni Anlasan”
Ben seni severim, sessizce, derinden,
Bir bakışta anlatırım belki bin kelimeden.
Ama sen sorarsın, "Değiştin, sevmiyorsun beni,"
Oysa içimde kopar fırtına, senin bir sözünle.
Güven desen, içimde duvar gibi,
Adını kazıdım kalbimin tam ortasına.
Bir adım uzaklaşsam, "Artık eskisi gibi değilsin,"
Oysa ben hâlâ oradayım, en çok senin yanında.
Sevgimi ölçemezsin belki dokunuşla,
Ama her cümlemde sen varsın, fark etmiyorsun.
Sana anlatamam bazen içimdeki yangını,
Çünkü ben severim sessizce, sen duymuyorsun.
Bir gün anlarsın belki gözlerimi okuyunca,
Ne çok sevildiğini, ne derin yaşandığını…
Ama o güne dek susarım, yine de buradayım,
Çünkü sen anlamasan da, ben hep seni severim