"Ben uyuşmuştum. Korku, damarlarımdaki kanı dondurmuştu ama beni hayatta tutan tek şey de oydu. Onlar gelmiyordu. Gelmeyerek beni cezalandırıyorlardı. Çünkü beklemek, cezaların en büyüğüydü."
"Seni, gizli derneğimizin amansız kurallarına uymaya davet ediyoruz. Bu mektubu aldığın andan itibaren, her an bizi beklemelisin. Kendini hiçbir yerde güvende hissetmeyeceksiniz. Korkuyu beklemelisin."