Hayat: "Bunca yıl sana muazzam bir sahne sundum Oğuz, neden tam anlamıyla yaşamadın?"
Oğuz Atay: "Çünkü ben yaşamayı değil, hayatı hep bir mesel, bir sanat haline getirmeyi seçtim. Bedeli bu derin yalnızlıkmış."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hastabakıcı: "Bir ihtiyacınız var mı sir?"
Oğuz Atay: "Beni bütünüyle anlayacak tek bir insan... Ama dilimiz farklı, dünyamız farklı. Sadece sessizce bekliyorum."
Genç Asistan: "Rakamların dünyasından nasıl çıkacağız?"
Matematik Profesörü: "Çıkamayacağız. Matematik hocasının irrasyonel eğilimleri, içki ve kötü beraberlikler içinde kaybolup gideceğiz."
Oğuz Atay: "Seni rüyamda gördüm Selim. Elinde boş bir defterle bana bakıyordun."
Selim Işık: "Beni o otel odasında bıraktın ama ben senin her gece daldığın uykunun içindeyim."
Oğuz Atay: "Seni yazarken aslında kendimi temize çekmeye çalışıyordum Selim."
Oğuz Atay: "İkinci kitabımda, herkesin saldırdığı ve saldırmakta haklı olduğu bir adamla herkesin hor gördüğü bir kadının macerasını yazacağım."
Okuyucu: "Adama acıyacak mıyız?"
Oğuz Atay: "Kimse adama acımayacak. Adam ise her zaman kötü değil. Gene de acımaya layık görülmüyor hiçbir zaman."