Kim olursak olalım,dünyanın hangi yerinde yaşarsak yaşayalım,ta derinlerde bir yerde hepimiz bir eksiklik duygusu yaşamaktayız.Sanki temel bir şeyimizi kaybetmişsiz de geri alamamaktan korkuyoruz.Neyin eksik olduğunu bilenimiz ise hakikaten çok az.
Ve Tanrı’ların en sevdiği kullar aşıklardır.Çünkü aşıkların yürekleri inanç,akılları tutku,ruhları masumiyetle yıkanmıştır.Bir delilerde vardır bu saflık bir de sevdalılarda.İşte bu yüzden tanrılar aşıkların işini kolay kılmıştır.