"Şimdi ben gidiyorum. Fakat ne zaman çağırırsan gelirim..."
...
"Çağıracağım... Muhakkak çağıracağım!"
... İçimde yarı kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.
"Seninle yağmalanmış onca saatimin gülüşünle son bulmasını isterdim,
Ve sonra kalkıp eski bir radyodan;
Bir stran çalıp avuçlarına ağlamak isterdim delice,
Sımsıkı sarılıp bütün hüzünlerimin senle bitmesini
Bütün sızılara rağmen ellerini tutup
Kimsenin uğramadığı bir şehre gitmek isterdim
Sadece gözlerinin olduğu bir yer..."