-Aa çok güzel olmuşsun!
1-Yok canım, nereden çıkardınız güzel göründüğümü.
2-Evet, çok haklısınız , çok güzelim.
3- Evet, güzel görünüyorum fakat bu güzellik bana değil elbiseye daha doğrusu elbiseyi benim için dikene aittir.e
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Allah, ibadet edilen zat olduğu için Allah değil, Allah olduğu için kendisine ibadet edilir. Onun "Allah"lığı tapılmaya ve kulluk edilmeye layık olması kendiliğindendir.....insanlar, ister Allah'ı mabud tanısın, ister mabud tanımasınlar, O bizzat mabuddur. O'na herşey ibadet ve kulluk borçludur.
Gök de sesinin duyulmasını istiyordu. Bir gürleme olarak değil, O'na bir yakarış , bir övgü olarak. Doğru şekilde duyulmak,anlaşılmak istiyordu. Her varlık gibi. Hepimiz gibi.