Gör beniyi okuma sürecim biraz uzun sürdü, çünkü hem bitmesin istedim, hem yazılan her cümlesini gerçekten anlamak ve üzerine düşünmek istedim.
Azra Kohen sevginin gücüne, paylaşmanın önemine, önyargıların boşluğuna, bilgiye aç olmanın değerine o kadar güzel bir dille değinmiş ki, kitabı hayranlıkla bitirdim. En değerlisi de yazarın okuru daha fazla bilgi edinmeye teşvik etmesi. Kitabi okurken bir taraftan tekrar tekrar ne kadar bilgisiz olduğumu gördüm, diğer taraftan da yeni bilgiler edinmenin mutluluğunu yaşadım. Gerçekten okunması gereken bir kitap olduğunu düsünüyorum, cünkü “ya lokomotif olursun ya da vagon”.
Gör BeniAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 202019,3bin okunma