"İnsanlar ve şempanzeler yaklaşık altı milyon yıl önce ortak bir atadan evrime uğrayarak bugüne geldi; genlerimizin yüzde 98,7'si aynı. Fakat bizim beynimizdeki genler bir şekilde farklı evrim geçirerek bize şempanzelere oranla daha büyük bir beyin gücü vermiş. Biz o beyin gücüyle ne yapmışız? Bunu narsist bir hayalin peşinde koşmak, bu dünyada önemli olan tek canlı türünün kendimiz olduğunu kanıtlamak için kullanmışız."