Ozan Korkmaz

Ozan Korkmaz
@Byyorgun
Dergâh-ı dünyaya geldik geleli,, Mana bize Adem diye görünür...! Berzâh-ı alemden düştük düşeli, Fanî zaman bitmez diye görünür...!
Gökyüzüne bakın ve sorun kendinize.; Evet mi.? Hayır mı.?
Edebiyat
Reklam
Çünkü Hayatta Asıl Sevdiğim Şey Uyumaktır.
Edebiyat
Ama gözler kör..Yüreğiyle bakmalı insan.!!!
Edebiyat
İnsan,hiçbir şeye alışmamalı
Edebiyat
Bakma bana öyle, bakma.. Bir bakışta tanıyamazsın beni..!!
Edebiyat
Reklam