Ozan Korkmaz

Ozan Korkmaz
@Byyorgun
Dergâh-ı dünyaya geldik geleli,, Mana bize Adem diye görünür...! Berzâh-ı alemden düştük düşeli, Fanî zaman bitmez diye görünür...!
Eğer kendi yalnızlığımızı kucaklayamazsak, inzivaya karşı kalkan olarak başka birini kullanırız."
Edebiyat
Reklam
"Çünkü yalnızlık, anılarını ayıklamış, yaşamın yüreğinde biriktirdiği özlem dolu süprüntüleri yakmış, geriye en acı anıları bırakarak, onları arıtmış büyütmüş, sonsuzlaştırmıştı."
Edebiyat
"İnsan hiçbir zaman büsbütün yalnız değildir dünyada. En kötü durumda, bir çocuğu, bir delikanlıyı ve zamanla olgun bir adamı, yani kendisinin eski bir halini bulur yanında."
Edebiyat
"Tıpkı bir kasırganın merkezindeki sakin bölge gibi durgun ve bomboştum, çevremdeki karmaşanın içinde yuvarlanıp gidiyordum." Sylvia Plath
Edebiyat
İnsanin kalbi bu kadar aldanamaz sanıyordum..!
Edebiyat