Beyza tok

yaşama tamamen küsmüş, tasalı bir şekilde, farkında bile olmadan zarar tahminlerinin gerçekleşmesinde rol oynamışlardı.
Sayfa 257·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hiçbir şeyi başaramadığı için, akşamdan kalma olduğu günlerin bomboş geçmesi gerekiyordu. ziyan olacak güzel şeyler ve hiçbir dirençle karşılaşmayacakları için ruhunu tümüyle harap edebilecek kötü şeyler yaşamamalıydı o günlerde.
gündelik yaşam olimpik bir sanattı ve naima az önce diskalifiye olmuştu.
''ama insan kendi türdeşleri için de bir afete dönüşmüştür.'' diye devam etti Gohar.''insan bir depremden daha kötüdür artık.her halükarda daha fazla yıkıma yol açar.''
Sayfa 176·Kitabı okudu
hayatın bir saygınlığı yoktu.yaşamak mutluluk için yeterliydi.
Sayfa 27·Kitabı okudu