hiçbir şeyi başaramadığı için, akşamdan kalma olduğu günlerin bomboş geçmesi gerekiyordu. ziyan olacak güzel şeyler ve hiçbir dirençle karşılaşmayacakları için ruhunu tümüyle harap edebilecek kötü şeyler yaşamamalıydı o günlerde.
''ama insan kendi türdeşleri için de bir afete dönüşmüştür.'' diye devam etti Gohar.''insan bir depremden daha kötüdür artık.her halükarda daha fazla yıkıma yol açar.''