📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi başının çaresine bakmaya çalışan bir köy hekiminin mesleki etiği ile vicdanı arasında sıkışıp kalmasını konu alıyor.
Kendisine dayatılmış toplumsal olguları (hekimlik) bunun dışına çıkmak istediğinde toplum algısıyla karşı karşıya kalması ve varoluş sorgulaması yaşıyor. Yani Kafka yine edebiyatı kullanıp bize vermek istediği mesajı felsefi olarak düşündürüyor.
Ayrıca ben bir hekim adayı olarak okurken hekimlerin ne kadar yalnız olduğunu hissettim.