Kişinin kendini inşası hiçbir zaman bitmez.Basarinin ölçüsü "Oldum ,"dememektir. "Ben oldum,"demek çok tehlikelidir.Kendinizi her zaman natamam hissetmenizi öneririm."Ben mükemmelim ,"diye konuşanlara rastlıyoruz.Bu kişiler kendi söylediklerini çok ciddiye almıyorlarsa bu sadece reklama girer ;ona fazla itiraz etmem.Ama bir insan kendine gerçekten "Oldum ,"diyorsa dikkat etmesi lazım.. Çünkü basarinin temelinde o natamamlik ,o tam olmamislik duygusu yatar .Ancak natamam hissederse daha çok konsantre olur,püf noktası ararsın.Arayisin her zaman devam etmesi gerekir.