Tuhaf bir ülke oldu Türkiye.Her gün kendinden kaybediyor.İntibak konusuna dönersek,herkesin her yerde aynı televizyona bakması,aynı filmleri seyretmesi bir açıdan avantaj gibi görünse de entelektüel düşünceye zarar verir.Çunku bu düşüncenin serpilip gelişmesi için farklılıklar gerekir . Çok açık ki sadece düşünüş, söylem farklılıklarindan bahsetmiyorum .Farklı ortamlarda gerekir.Kisi kendini farklı ortamlarda intibak ettikçe, farklı ortamlarda muvaffak oldukça entelektüel açıdan güçlenir.Sadece entelektuel açıdan güçlenmekle de kalmaz , farklı yerlere uyum sağlamak her açıdan faydalıdır.Zira her türlü yaşam becerisi bu kaynaktan beslenir.