“Çok amaçlı 20. yüzyıl insanı’nda dürtü var , ama derinlik ve yoğunluk yok .Şunu satın almak bunu başarmak yeni bir deneyimden geçmek gibi hedeflerimiz var. Hedef ve amaçlarımız yüzünden, hayatı yaşamak yerine tüketiyoruz .Hayatla yekvücut değiliz artık …”
İnsanlar neden çocuk sahibi olur?Mutlu olacaklarını sandıkları için mi?Çocuk sahibi olmak mutluluktur, öyle mi? Hayır! Çocuksuz mutlu olmayan kişi, çocukla da mutlu olamaz. Bir başka insanın sırtından mutluluk talep etmeye hakkımız yok. Mutluluk her yerdedir. Ancak her yerde mutluluğu bulan kişi bir çocukla da mutlu olabilir