Hepimiz, belirsizce belirlenmiş bir sürecin parçasıyız sürer gideriz .Kimi zaman akıntıyla birlikte kimi zaman akıntıya karşı kürek çekerek .Kimi zaman direnir boğuluruz .Kimi zaman yorgun düşeriz çıkarız sudan boğulsak da suyun üstünde kalsak da önemi yok .Hepsi yaşam çünkü .Sudan çıkmak dışında .Ama sudan hiç çıkılmaz .Kıyı diye bir şey yoktur .Tek kıyı intihar. O da yaşamın bir parçası mı ?Bir anın dondurulması değil mi o da ?