Bana hem yalan söylendi hem de aptal yerine kondum. İnanmadım, direndim. Dürüstlük talep ettim. Olanlar oldu. Olanda Hayr var. Şerde, şer görünende hayır var. Hasbünallah ve nimel vekil, ve nimel Mevla, ve nimel nasır.
Kullanılmak ve kandırılmak ve bunların farkına varmak… biraz geç varmak… gerçekleri görmek ama iyiye yormak.. sevginin üstünlüğüne inanmak… Beni çok seviyor demek… Bazı şeylerin farkında o da değişmek istiyor demek… Hepsi benim Hüsnü zannımmış, merhametimmiş. İnsanlara iyi niyetle yaklaşmak bi körlük belirtisiymiş. Baştan her şeyi kötüye yormak lazımmış. İyi kılıflar bulmak bu hayatta aptal yerine konmakmış sadece.