Cennet

Cennet
@CENNETBAYRAK
Gönül, Çalab’ın tahtı... Yılların telâşlarla bu kadar çabuk geçeceği aklımıza gelmezdi...
Tam olarak. Kötü konuşmamak için söylememesi iyileştirmedi.
Gönderi kullanım dışı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En kötüsü de hiç hak verilmemek.
İnsan annesinin kaderinden kaçar da yine annesinin kaderini bulurmuş.
Sizde de oluyor mu? En yakınım bile beni hiç tanıyamamış diyorum.