Doppler çok başarılı bir eğitim hayatından sonra çok güzel bir evliliği de vardır. Kızı nora ve oğlu gregus'dur. Doppler insanları hiç sevmez. Babası ile çok iyi bir ilişkisi de yoktur ama babası vefat ettikten sonra çok etkilenir. Bir gün bir gün bisikletle ormanda gezinirken kaza yapar. O sırada hayatı sorgulamaya başlar ve faturalardan evin giderlerinden para alışverişlerinden sıkıldığını anlar. Ormanda yaşamaya karar verir. Ormanda aç kaldığı bir zamanda geyik anneyi öldürüp yanındaki yavru geyik doppler etrafından ayrılmamaya başlar. Ona da Bongo adını veririr. Aç kaldığında ya da kan şekeri düştüğünde Duseldorf'un evinde hırsızlık yapar.Birgün Duseldorf onu yakalar ve dost olurlar. Doppler ormanda babası adına bir "totem direği" yapmaya başlar.Totem direği bittikten sonra da Yeni Bir hayata yelken açmaya karar verir oğlu ve bongoyla. (Devam kştapları umarım beni şaşırtmaz) Eşi de üçüncü çocuğuna gebedir. Burada nedense karakteri pek sevemedim. Çok bencil geldi bana. Evinden ,çocuklarından ,eşinden elinin eteğini çek oh ne güzel ormanda kafa dinlemeye git... Genel itibariyle güzel bir kitap. Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar