Friedrich Nietzsche
"Her şey sahte!" Diye bağıracaksın günün birinde. Yalnız kişiyi öldürmek isteyen duygular vardır; öldürmeyi başaramazlarsa eğer, onların ölmesi gerekir. Peki gücün yetiyor mu katil olmaya?
Niye kimse bizi anlamıyor ya da anlamak istemiyor. Dıştan yargılıyorlar görünenin arkasına bakmıyorlar, hemen yargılıyorlar, hüküm veriyorlar. Kim onlara bu hakkı veriyor. Neden onlar anlasın diye biz kendimizden vazgeçiyoruz. Neden....😓
Bu bir ilk mi yoksa bir son mu?
Bir başlangıç mı yoksa bir bitiş mi?
Kırmızı sarı karışımı gözlerim,
Şöyle bana bu renklerin ardında ne saklı?
Yapraklar düşerken kalbimde bir yakarış.
Renkler solarken tükenişım...