Kitap için yazarın samimiyetine teşekkür etmek gerekiyor. Kitabın akıcılığı gayet güzeldi ve size hayata başkasının gözünden bakma fırsatı tanıyor.
Bazı ön yargılarınızı kaldırabilecek bir kitap kısacası okumalısınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap ana başlıklardan ilerleyip onlar hakkında hikayeler anlattıktan sonra çıkarım yapmış. Bu kitap Oğuz Saygın'ın okuduğum 3. kitabı. Her kitap gibi bana bir şeyler katmış olsada beklediğim düzeyde değildi. Eğer sizde yazarın birkaç kitabını okuduysanız kitap sizi şaşırtmayacaktır. Kitabın anlaşılır bir dili var bununla birlikte konu basit olarak ele alınmış ama ne yazık ki beni doluluk olarak tatmin etmedi.