Kısa ama cok etkileyici ve düşündürücü bir kitap. Bakış açısının önemini cok güzel anlatıyor insanın ne kadar "kör" olabileceğini gözler önüne seriyor. Bence okunması gereken bir kitap tavsiye ediyorum.
Güzel başlayıp kötü biten kitaplardan. Okumaya başladığımda beklentim yükseldi, sonlara doğru artık bitsin diye okuduğumu fark ettim. Dikkat çekici cümleler ve çok beğendiğim yerler oldu ancak beklentimi karşılamadı