📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oturdum ,
Sırf az önce beynime hücum eden düşünceleri
Daha iyi , daha derin
tekrar etraflıca düşünebilmek için.
Zaten en iyi bildiğim şey
düşünmek değil mi ?
Başka da bir bok bildiğim mi var ?
Bazen o kadar çok kızıyorum ki kendime
Her şeyi böylesine çok düşünmek zorunda mısın?
Ya da böylesine ince?
Hayır biliyorum elime güzel olan,
iyi hissettirecek hiç birsey geçmeyecek,
geçmiyor da.
Elime geçen işkenceli bir acı ,
Sonrasında bir o kadar hissizlik
Ne tezat ama .
...
Deli dolu diyorlar benim için
Evet öyleyim , doluluğum sevgiden
Deliliğim insanların sevgisizliğinden
Sevgiyle doluyum aslında
her şeye ,herkese karşı.
Olumsuz , kötü , hiçbir şeyi
düşünmek istemiyorum
Şu kocaman dedikleri
ama kimseye yetmeyen ,
Daha doğrusu yetemeyen dünya kadar doluyum.
Bir sevgi kaplıyor içimi
ama öyle böyle değil
Herkese yetbilirmişçesine
•
Bugün de farklı bir şey deneyeyim o halde.
Herkes en sevdiği şiirden bir dörtlük yazsın, yorumlarda buluşalım… 💙
•
O an, bir dağın doruğunda durup
Göz yaşları içinde dünyaya baktım
Bir uçurumun önünde gibiydim
-Besbelli ki YANILDIM
Ahmet Erhan ✨