"Sonuna kadar vazgeçme" diyor.
Gülüyor.
"Satranç oynayanları görüyormusun.Hep bir sonraki hamleyi yapmak zorundalar.Duramazlar; çünkü durmak yenilgiyi kabullenmek demektir."
+Benim gülüm sıradan bir gülmüymüş yani?
+Ama bana tüm evrende türünün tek örneği olduğunu söylemişti.
-Ama o sıradan bir gül değil ki.
-O senin gülün.
-Gülü senin için bu kadar önemli kılan şey, ona harcadığın zamandır.
"İnsan hayatını seçemiyor: Hayat insanı seçiyor.Hayatta payına mutlulukların mı, mutsuzlukların mı düşeceğini bilmek mümkün değil.Kabul edip yola devam etmek gerek."