(Çalıkuşu' nu 16- 17 yaşlarında okumuştum ama hikayesi benden hiç gitmedi.)
Feride''nin çocuksu, yaramaz, duygusal yanı beni çok etkilemişti duygular insanın içine işliyor. Yazar Duyguyu okuyucuya mükemmel aktarıyor.
Bu kitabı Reşat Nuri Gültekin yazamaz diye düşünüyorum neden mi? hikaye Feride'nin günlük yazılarıyla başlıyor. Bir erkek bir kadını böyle güzel ve içten yazabilir mi? Günlük bitiminden sanra normal roman yazımına geçiyor.
Tabiiki yazarımız kadınlarla çok içki dışlı yaşadığı için tabiki mümkün.
Bendeki sadece şüphe.