-“Ölüm hakkında işittiğim en güzel söz, eski bir Arap edebiyatçının sözüdür evladım.”
-“İnsan parça parça ölür ve artık ölecek bir parçası kalmadığında ona ‘öldü’ derler.”
İnsan çevresindeki insanlarla ortak zevklere ve beğenilere sahip olamadığında yalnızlaşıyor.
Sözde hepimizin çok fazla arkadaşı var ama günün sonunda yalnız hissediyoruz çünkü senin için harika olan o Jodorowsky filmini heyecanla açtığında kimsenin ilgisini çekmiyor.
Hadi diyelim Jodorowsky filmi çok uç bir örnek oldu onu zaten bulmak imkansız.
Eeee hadi o zaman bir kitaptan bahsedelim ya da boşver ya dergi evet dergiden.
Hani şu markette bile satılan afilli kitap ayraçları olan o edebiyat dergilerinden konuşalım.
Nasıl yani onu bile konuşacak kimse yok mu?